Monday, June 27, 2011

රෑට තියෙන ආතල් එක....

             ගොඩ කාලෙකට පස්සෙ බ්ලොගියෙ තව කතාවක් ලියන්න චාන්ස් එකක් හම්බ උනා.... අපි බලමු රෑට මෙතන තියෙන ආතල් එක......

            ඔන්න ඔය විදියට රෑ කෑම වෙලවත් ලන් උනා.. දැන් වෙලාව රෑ 8.30 විතර ඇති...
දැන්නම් මට හිතෙන විදියට මේකෙ වැඩ කරන ඔක්කොම වගේ ඇවිත්, තියෙන කොම්පියුටර් ඔක්කොම බදාගෙන කන්න පුලුවන් ගානට වවුල්ලු ඉන්නවා....
ඔන්න අර මම කලින් කියපු සුපවයිසර් ගොයිය අහනව කට්ටියගෙන් කෑමට යනවද කියල... හරියට එයා කට්ටියට කන්න අරන් දෙන්න වගේ...
මේකෙ ඉන්න එවුන්ට කන්නත් මතක් කරන්න ඕන ඇති, නැත්තම් ඉතින් එලිවෙනකම්ම මේක බදාගෙන ඉදියී.
           ඔන්න එකා දෙන්න බොහොම අමාරුවෙන් නැගිටිනව කන්න යන්න, මටනම් ඉන්න බැරුව හියෙ.. කොයි වෙලාවෙ මෙතනින් පනින්නද කියල හිටියෙ... බඩ ගින්නට එහෙම නෙමෙයි... නිකොටින් ලෙවල් එක බැහැල... හික් හික්..
කට්ටිය ඔක්කොම පහලොවක් විතර ඉන්නවා. ඒකෙන් වැඩි දෙනෙක් දවල්ට වෙන තැන් වල රස්සාවල් කරන අය. ඒ අතරේ මම වගෙ මෙලෝ වැඩක් නැති දෙතුන් දෙනෙකුත් හිටියා..
මෙතන ඉන්න ලාබාලම කොලුපැටිය මම. මම ඉතින් කොහොමත් තැනේ හැටියට පොල්ලෙන් ගහන්න දන්න නිසා මේ වවුල්ලුත් එක්ක සෙට් වෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියෙ නෑ..
         පරක්කු වෙලා ආපු අය හරියට බෝඩිමට ආවා වගෙ.. හප්පා තියෙන උජාරුව.. ආපු ගමන් ඇදගෙන හිටපුව ගලවල නාගෙන එහෙම රෑට වැඩකරන්න වෙනමම සූට් එකක් දාගෙන කන්න යන්න සෙට් වෙනව... හරිම කුජීතයි....
දැන් මෙතන ඉන්න අය මාත් එක්ක සෙට්... නියම පිස්සු සෙට් එකක් ඉන්නෙ, අපරාදෙ කියන්න බෑ ඉන්න ඔක්කොටම පිස්සු... ඔහොම යන්කො... ලගදිම මුන්ගෙ පිස්සු ඩබල් කරල ගන්න....ලොලේ ලොල්....
අපි සෙට් එක බයිල කිය කිය කන්න ගන්න ආව කියමුකො කොල්ලුපිටියෙ හෝටලයකට, දැන්නෙ දන්නෙ මේ ඉන්න සිවිලින් බූතයො ටික කන්නෙ මෙතනින් කියල... මම නොදන්න හෝටල් කොහෙද තියෙන්නෙ කොල්ලුපිටියෙ... 
කඩේ ඇතුලට ගියා විතරයි ඔක්කොම ඉස්සරහ මුදලාලි කොල්ල අහපි සර් මේ අයත් එක්කද වැඩ කරන්නෙ කියල.... හප්පා... ලකුණු ගොඩයි... මම නිකන් ලොකු මිනිහ වෙන්නත් එක්ක කිව්ව ඔව් ඔව් කියල එතන ඉන්න හාල්පරුවන්ට ඇහෙන්නත් එක්ක..හික් හික්... මට මාර ප්ලේස් එක.. හැමෝම කොර වෙලා බලන් හිටිය මගේ දිහා... මට හිතෙන්නෙ මේ සිවිලින් බූතයන්ට කවදාවත් සර් කියල නැතුව ඇති...හික් හික්
             කොහොම කොහොම හරි වැඩට ගිය පලවෙනිම දවසෙ මට හොද ප්ලේස් එකක් සෙට් උනා.. මම ඉතින් අර මුදලාලි කොල්ලට හිතෙන් බැන බැන පිං දුන්නා කරපු සත්කාරයට... මෙතන කවුරුත් දන්නෙ නෑනෙ ඇත්තම සීන් එක.....ලොලේ ලොල් සීන් එකක් උනා, ඒකෙන් තමයි මට මේ මුදලාලි කොල්ලව සෙට් උනේ.. එව්ව ඉතින් එලිපිට කියන්න හොද දේවල් නෙමෙයිනෙ.. මුදලාලිගෙ චරිතෙට හොද නැති වෙන නිසා මම ඒක නොකිය ඉන්නම්....උගෙ චරිතෙට මොන මගුලක් උනාම මට මොකෝ... මගෙ එකටත් කෙලවෙනව නෙ....හික් හික්

රෑ කෑමෙන් පසු ආතල් එක... ඉක්මනටම කියන්නං ....

No comments:

Post a Comment